Předkládané pedagogické dílo zahrnuje cyklus přednášek ve formě nahrávek podrobně popisující témata poruchy osobnosti, poruchy pudu sebezáchovy a hraniční porucha osobnosti (veřejná část). Výukové nahrávky lze využít pro samostatné studium a zároveň slouží jako výuková příprava pro team-based learning (TBL) lekci, která se součástí díla (neveřejná část). TBL lekce je zaměřena na téma práce s pacientem s emoční dysregulací, sebepoškozováním a suicidalitou a zahrnuje kompletní materiály pro výuku lekce: readiness assurance test (RAT) s podrobnými poznámkami pro facilitátora lekce, kazuistickou prezentaci s podrobnými poznámkami pro facilitátora lekce a další doprovodné materiály k výuce lekce.
Příloha | Datum | Velikost | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|---|
Poruchy pudu sebezáchovy | 19.12.2024 | 218.72 KB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ||
Poruchy osobnosti | 19.12.2024 | 274.17 KB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ||
Hraniční porucha osobnosti | 19.12.2024 | 438.09 KB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ||
Validace | 19.12.2024 | 250.05 KB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – |
Odkaz | Datum | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|
Poruchy pudu sebezáchovy | 19.12.2024 | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ||
Poruchy osobnosti | 19.12.2024 | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ||
Hraniční porucha osobnosti | 19.12.2024 | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ||
Validace | 19.12.2024 | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – |
4-D hodnocení:
Skripta a návody |
Edukační weby a atlasy |
Digitální video |
Prezentace a animace |
Obrazový materiál – kasuistiky |
E-learningové kurzy (LMS) |
Recenzováno Informace o recenzním řízeníGarant
RNDr. Martin Komenda, Ph.D. Recenzentdoc. MUDr. Michal Goetz, Ph.D. Recenzentprof. MUDr. Jan Vevera, Ph.D. |
Základní úroveň |
Pokročilá úroveň |
Specializační úroveň |
Komplexní úroveň |
HodnoceníZvolte prosím dosaženou úroveň vzdělání a poté ohodnoťte výukový materiál především z hlediska vhodnosti materiálu pro samostudium.
Student – student bakalářského nebo magisterského stupně
Absolvent – absolvent bakalářského nebo magisterského stupně Ph.D. absolvent – postgraduální student, absolvent Ph.D. studia, odborný asistent, ...
%
Ohodnoťte hodnotitjako první tento článek! |
Předměty/kurzy
Obsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Klíčová slova: poruchy osobnosti, hraniční porucha osobnosti, sebepoškozování, suicidalita, emoční dysregulace
citace: Pavla Linhartová, Pavel Theiner, Adéla Látalová: Problematika poruch osobnosti a suicidality. Multimediální podpora výuky klinických a zdravotnických oborů :: Portál Lékařské fakulty Masarykovy univerzity [online] , [cit. 21. 12. 2024]. Dostupný z WWW: https://portal.med.muni.cz/clanek-771-problematika-poruch-osobnosti-a-suicidality.html. ISSN 1801-6103.